پایگاه داده

پایگاه داده
 
هر چی که بخوای!!
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 16524
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

با داشتن این برنامه؛ علاوه بر توان باز کردن فایل‌های zip و rar شما می‌توانید هر فایل دیگری را فشرده کنید.
یکی از از اولین کاربردهای فشرده کردن؛ کوچک کردن یک فایل است. اما همیشه هم اینطور نیست. یعنی یک فایل ممکن است فشرده شود؛ اما کوچک نشود. اکثر فایلهای مدیا اینطور هستند.
اما فایده دیگری هم این فشرده‌سازی دارد. یعنی گاهی شما یک فولدر دارید که می‌خواهید آن را آپلود کنید. یا ایمیل کنید. اما سرور شما به شما اجازه آپلود کردن فولدر را‌ نمی‌دهد. و شما مجاز خواهید بود فقط «فایل» بفرستید. پس در اینجا شما با همین برنامه‌؛ می‌توانید آن فولدر را فشرده کنید. تا تبدیل به یک فایل با فرمت rar شود. (یعنی فولدر را تبدیل به فایل می‌کنید)
گاهی هم شاهد بوده‌اید مثلا یک فایل اجرایی را می‌خواهید برای کسی ایمیل کنید. اما سرور آن ایمیل، به شما می‌گوید شما دارید ویروس می‌فرستید! و به شما اجازه ارسال نمی‌دهد. در اینجا هم شما با rar کردن آن فایل؛ آن را از حالت اجرایی خارج می‌کنید. و اسکنر آن وب‌مستر توان این که بفهمد این فایل درونش چی است را از دست می‌دهد. پس به راحتی فایل‌تان را می‌فرستید.

با گشتن در منوهای این برنامه؛ دیگر فایده‌های این برنامه را هم می‌توانید کشف کنید. مثلا قبل از فشرده کردن؛ در تب advenced می‌توانید برای فایل فشرده‌تان یک رمز بگذارید. تا کسی که می‌خواهد آن را باز کند؛ بدون رمز نتواند. البته یادتان باشد شکستن این گونه رمزها کار سختی نیست.
گاهی فشرده کردن یک فایل بزرگ؛ مقدار زیادی از CPU شما را به خودش مشغول می‌کند. و اگر با سیستم چندان قوی‌ای نباشید؛ شاید خیلی هم طول بکشد. البته سیستم‌‌های چند هسته‌ای مشکلی در این باره ندارند.
و یک مطلب دیگر! بعد از نصب این برنامه؛ گزینه‌هایی روی منوی راست‌کلیک شما اضافه خواهد شد. که بعد از آن شما هیچ‌وقت نیازی به باز کردن خود برنامه ندارید. بلکه با راست‌کلیک کردن روی هر فایل یا فولدی؛‌ می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.
برای اینکه خیلی هم منوی راست‌‌کلیک شما شلوغ نشود؛ هنگام نصب برنامه حواستان باشد که می‌توانید گزینه‌هایی را که قرار است به این منو اضافه شود؛‌ انتخاب کنید.لذا فقط کافی  است دو گزینه فشرده کردن و باز کردن را انتخاب کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 فروردين 1393برچسب:, توسط givargiz